Polityka prywatności

Czym jest plik Cookie/Ciasteczka?

Pliki cookies zwane po polsku Ciasteczkami stanowią pliki tekstowe. Powstają one w sposób automatyczny za pomocą przeglądarek internetowych w momencie odwiedzania i korzystania ze stron internetowych. Są one wysyłane przez stronę internetową i zapisywane na urządzeniu użytkownika. Dane uzyskiwane za pomocą pliku cookies są odczytywane tylko za pomocą strony, która stworzyła plik cookie, godanserwis.pl. Strona internetowa nie ma dostępu do plików cookies, których sama nie stworzyła i do których nie został udzielony dostęp.

Pliki cookies służą do ułatwienia korzystania ze strony internetowej przez użytkownika bądź poprzez dostosowanie korzystnych dla użytkowania treści przez stronę internetową.

Kto jest administratorem państwa danych?

Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest „GODAN SERWIS” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Opacz-Kolonia (adres: ul. Ryżowa 84, 05-816 Opacz-Kolonia), wpisana do KRS – NIP:  5222708469, REGON:  01561055700000

Cel stosowania plików cookies przez „GODAN SERWIS” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:

Cookies techniczne:

– zapewniają prawidłowe działanie strony internetowej
– adres IP
– czas przebywania na stronie
– lokacje z których dokonane jest wejście na stronę
– czas przebywania na stronie
– urządzenie z którego dokonywane jest otworzenie strony internetowej
– dokonane decyzje
– w celu zapamiętania czy została wyrażona zgoda na pobieranie ciasteczek

Ich działanie jest oparte na słusznym interesie przedsiębiorcy.

Cookies Marketingowe:

-W celach marketingowych korzystamy z usług firmy Google, tj Google Ads

Cookies Analityczne:

– W celach analitycznych korzystamy z usług firmy Google, tj Google Analytics

Czas Przechowywania plików Cookies

Sesyjne – są przechowywane na użytkowanym urządzeniu do czasu opuszczenia strony, np. poprzez wyłączenie przeglądarki internetowej

Stałe – istnieją do czasu ich ręcznego usunięcia bądź upłynięcia określonego w przeglądarce czasu

Rodzaj zbieranych danych

Zaliczamy do nich:
– Adres IP
– Rodzaj urządzenia
– System operacyjny
– Czas przebywania na stronie
– Podjęte działania

Jakie dane wysyłamy innym podmiotom?

– Adres IP

Sposób wycofania zgody

Niektóre ciasteczka są pobierane przez przeglądarkę internetową w chwili wejścia na stronę internetową. W celu zablokowania możliwości pobierania ciasteczek należy zastosować metodę istniejącą dla danej przeglądarki internetowej:

Brak możliwości zapisywania/odczytywania plików cookies może skutkować niepełnym i niepoprawnym działaniem strony internetowej, jednakże korzystanie ze strony będzie nadal możliwe.

Pozostałe informacje związane z procesem przetwarzania danych

Wszelkie pytanie dotyczące naszych polityk można uzyskać za pomocą adresu e-mail: biuro@gsre.pl

Ponadto informacje o administratorze danych osobowych i prawach przysługujących podmiotom, można znaleźć pod wskazanym adresem: https://gsre.pl/polityka-prywatnosci/

W przypadku naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych, masz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Polityka prywatności

Dbamy o Twoją prywatność. Zbieramy i przetwarzamy Twoje dane jeżeli jest to konieczne do prawidłowego świadczenia usługi. Niniejsza polityka prywatności dotyczy strony internetowej funkcjonującej pod adresem gsre.pl.(dalej: Strona).

Poniżej przedstawiamy Ci zasady przetwarzania danych stosowane przez Administratora, zgodne z z . Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO).

  1. Kim jest Administrator danych?

GS REAL ESTATE ul. Ryżowa 49 w Warszawie 02-495  „GODAN SERWIS” Spółka z o.o. z siedzibą w Opacz – Kolonia adres  Ryżowa 84, 05-816 Opacz – Kolonia  wpisana do Rejestru Przedsiębiorców  Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez  Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego  pod numerem KRS 0000181177, NIP 5222708469 REGON 015610557  z opłaconym kapitałem zakładowym w wysokości 100 000,00zł ( sto tysięcy złotych).

Kontakt do Administratora: biuro@gsre.pl, telefon +48 881 555 583

  1. W jakim celu zbieramy Twoje dane? Jak długo je przetwarzamy?

Możemy przetwarzać Twoje dane w następujących celach:

  1. Komunikacji z Tobą, w tym udzielania odpowiedzi na pytania przekazane przez formularz kontaktowy, wiadomość e-mail, w ramach prowadzonych spotkań on-line itp.
  2. Dane będą przetwarzane w oparciu o uzasadniony interes Administratora w postaci komunikacji
    z Użytkownikami strony (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej niż do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub ustania celu biznesowego. Podanie tych danych jest dobrowolne,
    ale niezbędne do komunikacji z Tobą. Dane mogą być także przetwarzane w celu archiwizacji, do celów wewnętrznych w oparciu o uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) do czasu wniesienia sprzeciwu lub ustania celu biznesowego.
  3. Zawarcia umowy i jej realizacji (złożenia zamówienia).
  4. Ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń.
  5. Realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (m.in. obowiązków podatkowych i archiwizacyjnych oraz wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu).

Dane niezbędne do zawarcia i realizacji umowy będą przetwarzane przez czas realizacji umowy, w tym przez czas realizacji uprawnień wynikających z umowy, jak np. prawo do reklamacji z tytułu rękojmi (art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO). Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji umowy.

Dane dodatkowe, podane w celu m.in. usprawnienia realizacji umowy, będą przetwarzane nie dłużej niż do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub ustania celu biznesowego, w oparciu o uzasadniony interes
 w postaci obsługi klientów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Po tym okresie dane będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń, w oparciu o uzasadniony interes Administratora, w celu obrony przed roszczeniami, a także w celu ustalenia i dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

W przypadku, gdy dane są niezbędne do realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (jak np. wystawianie i przechowywanie faktur) – dane te będą przetwarzane w tym celu nie dłużej niż przez 6 lat (obowiązki archiwizacyjne dot. dokumentów księgowych) lub w zakresie obowiązków wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu – przez okres 5 lat, od dnia zakończenia stosunków gospodarczych, przeprowadzenia transakcji okazjonalnej lub przeprowadzenia analizy ryzyka, chyba że przepisy prawa wymagają dłuższego okresu (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

Dane mogą być także archiwizowane do celów wewnętrznych i statystycznych, aż do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub ustania celu biznesowego w oparciu o uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Twoje dane osobowe możemy również przetwarzać w zakresie wysyłania informacji marketingowych (m.in. wysyłki newslettera oraz innych informacji o usługach, produktach, promocjach, darmowych treściach).

Dane będą przetwarzane w oparciu o uzasadniony interes Administratora w celu marketingu produktów
i usług Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej niż do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub ustania celu biznesowego – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do otrzymywania newslettera.

Do celów komunikacji handlowej potrzebna jest Twoja zgoda, w oparciu o art. 398 ust. 1 pkt 2 ust. 2
 Prawo komunikacji elektronicznej z dnia 12 lipca 2024 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 1221) Możesz ją w każdej chwili wycofać, klikając link w stopce e-maila lub pisząc do nas na adres Administratora podany wyżej.

Administrowania i zarządzania stroną oraz grupami na platformach społecznościowych (m.in. na Facebooku, Instagramie), przede wszystkim w przypadku przetwarzania danych na platformach społecznościowych poprzez komunikację z Tobą, kierowani do Ciebie treści marketingowych.

Dane te będą przetwarzane wyłącznie wtedy, gdy zdecydujesz się na polubienie strony, dołączenie do grupy, wybranie opcji „Obserwuj” lub w inny sposób zostawisz swoje dane na platformie zarządzanej przez nas (np. w formie wpisu lub komentarza, wypełnienie formularza kontaktowego ). Dane będą przetwarzane przez okres istnienia strony albo istnienia grupy lub do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu, co może nastąpić poprzez odznaczenie opcji „Lubię to!”, „Obserwuj”, usunięcie komentarza/wpisu lub w inny sposób przewidziany w ramach platformy/strony lub poprzez skontaktowanie się z nami.

Informujemy, że zasady odnoszące się do strony/fanpage’a/grupy ustala Administrator, natomiast zasady korzystania z portalu społecznościowego, na którym umieszczona jest strona/fanpage/grupa, ustala podmiot zarządzający tymi portalami.

Administrator może również zbierać Twoje dane wrażliwe. Wówczas, gdy wyrazisz zgodę i jeśli będzie to niezbędne do realizacji umowy oraz jej prawidłowego wykonania, będziemy przetwarzać także dane wrażliwe (art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Dane będą zbierane do czasu ustania celu biznesowego lub cofnięcia zgody. Podanie danych jest dobrowolne, ale jest niezbędne do prawidłowej realizacji umowy.

  1. Komu możemy przekazać Twoje dane?

Przekazujemy Twoje dane innym podmiotom tylko wtedy, gdy jest to niezbędne do realizacji celów przetwarzania, o których mowa powyżej.

W razie potrzeby Twoje dane mogą być przekazane podmiotom, z którymi współpracujemy przy realizacji ww. celów.

Co do zasady dane nie będą przekazywane poza obszar EOG. W sytuacji, gdy jednak będą przekazane poza EOG, nastąpi to w oparciu o Twoją zgodę, standardowe klauzule umowne lub w oparciu o inne zabezpieczenia przewidziane w RODO, po spełnieniu m.in. obowiązku informacyjnego. 

  1. Jakie prawa Ci przysługują?

W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych, przysługuje Ci prawo:

  1. dostępu do swoich danych osobowych,
  2. sprostowania danych osobowych,
  3. usunięcia danych osobowych,
  4. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem.

Jeżeli uważasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem, przysługuje Ci skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W takim przypadku zachęcamy jednak do wcześniejszego kontaktu z nami, celem wyjaśnienia wszelkich wątpliwości. Procedurę dotyczącą wniesienia skargi do PUODO znajdziesz tutaj: https://uodo.gov.pl/pl/83/155.

  1. Przepisy prawa obowiązujące w zakresie danych osobowych

W sprawach nieuregulowanych stosuje się właściwe, obowiązujące przepisy prawa polskiego i europejskiego, w tym w szczególności RODO oraz  ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000).

  1. Polityka plików cookies

Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) to niewielkie pliki tekstowe zapisywane i przechowywane na Twoim urządzeniu (komputerze, smartfonie, tablecie) podczas odwiedzania naszej strony internetowe. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas ich przechowywania oraz unikalny identyfikator.

Pliki cookies nie służą do identyfikacji użytkowników jako osób fizycznych, a jedynie urządzenia, z którego korzystasz.

Wykorzystujemy cookies w następujących celach:

  1. Technicznych – zapewniają prawidłowe działanie strony, umożliwiają logowanie, nawigację, zapamiętywanie preferencji użytkownika (np. zgoda na cookies).
  2. Analitycznych i statystycznych – pozwalają analizować ruch na stronie, źródła odwiedzin, czas spędzony na stronie, klikane elementy itp. (np. Google Analytics).
  3. Marketingowych i reklamowych – umożliwiają wyświetlanie spersonalizowanych reklam, remarketing oraz mierzenie skuteczności kampanii reklamowych (np. Facebook Pixel, Google Ads).

Rodzaje plików cookies stosowanych na stronie

  1. Cookies sesyjne – tymczasowe pliki przechowywane w pamięci przeglądarki do momentu wylogowania, opuszczenia strony lub wyłączenia przeglądarki.
  2. Cookies trwałe – przechowywane na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików lub do momentu ich usunięcia przez użytkownika.

Na naszej stronie korzystamy z narzędzi zewnętrznych, które mogą również stosować pliki cookies:

  1. Google Analytics (Google Ireland Ltd.)
    – w celu analizy statystyk i optymalizacji strony. Dane są przetwarzane anonimowo. Więcej: https://support.google.com/analytics/answer/6004245
  2. Google Ads
    – do personalizacji reklam i mierzenia ich skuteczności.
  3. Facebook Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)
    – w celu prowadzenia działań remarketingowych, kierowania reklam oraz analiz zachowań użytkowników.
    Więcej: https://www.facebook.com/policy/cookies/

 

 

Zarządzanie plikami cookies

W każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies:

  1. w ustawieniach przeglądarki internetowej – możesz zablokować zapisywanie cookies lub usunąć już zapisane pliki,
  2. poprzez specjalny baner zgody na cookies, który pojawia się podczas pierwszej wizyty na stronie.

Pamiętaj, że ograniczenie stosowania cookies może wpłynąć na funkcjonalność i wygodę korzystania ze Strony.

  1. Zmiana Polityki prywatności

Polityka Prywatności może ulec zmianie, w szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa.

O każdej zmianie polityki prywatności Administrator poinformuje z 7 – dniowym wyprzedzeniem, umieszczając stosowną aktualizację na stronie internetowej.